فهرست بستن

دانلود جدیدترین نسخه ویندوز Total Video Converter HD 3.71 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی

امتیازدهی به این مطلب
[کل: 0 میانگین: 0]

دانلود آخرین نسخه ویندوز Total Video Converter HD نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی

Total Video Converter HD

شرح برنامه:

اگر به دنبال تبدیل فایل ها صوتی و تصویری به فرمت های دیگر بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خود هستید به شما Total Video Converter HD  را توصیه می کنیم. با این اپلیکیشن می توانید تمامی فایل های صوتی و تصویری موجود در پی سی خود را تبدیل کنید.

با کمک اپلیکیشن Total Video قادر خواهید بود برنامه های ضبط شده از گیرنده دیجیتال را برای مشاهده به فرمت های دیگر تبدیل کنید.

برای دانلود رایگان جدیدترین ورژن نرم افزار Total Video Converter HD در ادامه با ایرانروید همراه باشید.

توتال ویدئو کانورتر در کمترین زمان فایل ها را به یکدیگر تبدیل می کند. این اپلیکیشن قادر است فایل های ویدیویی نظیر AVI را به WMV، MPEG  به  MKV، AVI  به MP4 و … تبدیل کند.  فرمت های ۳GP را با این اپلیکیشن می توانید به فرمت های پرطرفداری نظیر Mp4 و FLV تبدیل کنید.

با Total Video Converter HD می توانید ویدئوهای دلخواهتان را به فرمت های مورد نظر برای پلتفرم های iPhone و PSP تبدیل کنید و بر روی موبایل خود آنها را ببینید. در داخل نرم افزار شما قادر خواهید بود فایل های ویدئویی را که قرار است تبدیل کنید مشاهده کنید و با ابزارهایی که در اختیارتان قرار دارد فرمت و کیفیت آنها را تغییر دهید.

با این برنامه همچنین قادر خواهید بود فایل های صوتی خود را به فرمت های AC3، AAC، WMA، M4A  و MP3  تبدیل کنید. این اپلیکیشن از تمامی فرمت هایGPP , 3G2 , 3GP2 , MJPEG , AVI , DivX , MPG , MPEG (MPEG-1/2) , DAT , FLV , MKV، MP4، M4V , VOB , WMV , ASF , TS , MPEG-4 AVC , DVR-MS، H.263 , H.264 , X.264، ۳GP ، QuickTime ، MOV، QT  پشتیبانی می کند.

هنگامی که نرم افزار را نصب کردید آیکون دیگری با نام Total Video Player ظاهر خواهد شد که پلیری قدرتمند جهت پخش انواع فایلهای ویدیویی و صوتی است.

 


دانلود با لینک مستقیم  دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

فرمت : zip

حجم : ۳۷٫۸ مگابایت


 

امتیازدهی به این مطلب
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *