فهرست بستن

دانلود آخرین ورژن اندروید اپلیکیشن قیمت گذار (خودرو کارکرده و نو) نسخه ۲٫۰٫۱

امتیازدهی به این مطلب
[کل: 0 میانگین: 0]

دانلود آخرین ورژن اندروید اپلیکیشن قیمت گذار (خودرو کارکرده و نو) نسخه ۲٫۰٫۱

قیمت گذار (خودرو کارکرده و نو)

شرح برنامه:

یکی دیگر از اپلیکیشن های برتر ایرانی که تصمیم گرفتیم آن را در ایرانروید برای شما ارائه کنیم اپ قیمت گذار خودرو است. تیم سرندیت این بار دست به طراحی اپلیکیشن فوق العاده قیمت گذار خودرو زده که مورد نیاز بسیاری از هموطنان است.

برای دانلود رایگان نرم افزار قیمت گذار خودرو در ادامه با ایرانروید همراه باشید.

سوژه تیم سرندیت که بیشتر در زمینه اپ های خودرویار تخصص دارد قیمت گذاری انواع خودروها است؛ مهارتی که هر طراح نرم افزاری نمی تواند به آن دست یابد و نیاز به تخصص و کارشناسی و دقت دارد. این اپ به یاری کسانی می آید که قصد خرید و فروش خودرو را دارند، معاملاتی که در آنها کلاه برداری به وفور دیده می شود.

نرم افزار قیمت گذار سعی نموده تا با آگاهی از قیمت روز انواع خودروها، قطعات آنها و نیز هزینه تعمیرات آنها، تخمین نسبتا دقیقی از خودروهای نو و یا کارکرده را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند در این زمینه بهتر تصمیم بگیرند.

جهت قیمت گذاری بر روی خودروها تیم سرندیت فاکتورهای فراوانی را در نظر گرفته است و در این خصوص قیمت روز بازار را نیز در نظر گرفته است.

کار با اپ قیمت گذار برای همگان آسان و امکان پذیر است. هر آنچه که در این زمینه نیاز دارید در صفحه اول قرار دارد.

در داخل  اپ لیست قیمت روز انواع خودروهای موجود در بازار داخل جمع آوری شده است، زیرا همان گونه که می دانید برای معامله یک خودروی دست دو، بر اساس قیمت خودروی صفر آن را قیمت گذاری می کنند. خوشبختانه بدلیل آنلاین بودن اپلیکیشن قیمت ها همواره بروز هستند.

این احتمال را می توان داد که تیم سرندیپ با پیشرفت اپلیکیشن امکان ارسال کارشناسان قیمت گذاری به طور حضوری در محل یا حداقل امکان تماس تلفنی با این افراد را برای کاربرانش ممکن سازد.

 


  دانلود فایل نصبی برنامه با لینک مستقیم

فرمت : apk

حجم : ۳٫۴ مگابایت


 

امتیازدهی به این مطلب
[کل: 0 میانگین: 0]

موارد مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *