فهرست بستن

ماه: تیر ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه WinZip – Zip UnZip Tool 3.6.2 نرم افزار وین زیپ اندروید

دانلود آخرین نسخه WinZip – Zip UnZip Tool V 3.6.2

نرم افزار وین زیپ اندروید

WinZip Zip UnZip Tool - وین زیپ

شرح برنامه :

WinZip مناسبترین نرم افزار برای فشرده سازی فایل ها برای دستگاه های اندروید در سراسر جهان است که می تواند فایل ها را فشرده سازد و با فرمت ZIP و Zipx ذخیره نماید. فایل های فشرده را خواه از طریق ایمیل دریافت کنید خواه از یک صفحه وب دانلود کنید و یا خواه از روی کارت SD باز کنید به کمک برنامه وین زیپ می توانید آنها را ذخیره و اجرا نمایید. وین زیپ امنیت بالایی دارد و از عکس ها، ویدیوها و فایل های شما در  فضای ابری Dropbox و Google Drive از طریق رمز گذاری محافظت می کند. به دلیل اینکه وین زیپ بر روی تمامی سیستم عامل ها از  قبیل ویندوز، اندروید، مک، ios و بلکبری قابل اجراست می توانید همواره و بر روی تمامی دستگاه ها به فایل های خود دسترسی داشته باشید. به کمک Win Zip  با فشرده سازی فایل ها و پوشه ها می توانید میزان فضای مجانی  دراپ باکس و گوگل درایو  را به حداکثر برسانید.

دانلود جدیدترین نسخه RealCalc Plus 2.3.1 ماشین حساب پیشرفته مهندسی اندروید

دانلود آخرین نسخه RealCalc Plus V 2.3.1

ماشین حساب پیشرفته مهندسی برای اندروید

RealCalc Plus

شرح برنامه :

RealCalc Plus نسخه حرفه ای ماشین حساب پیشرفته علمی RealCalc Scientific Calculator می باشد این ماشین حساب با بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود محبوبترین ماشین حساب برای دیوایس های اندروید محسوب می شود. RealCalc Plus با طراحی زیبا وعملکرد دقیق گوشی شما را تبدیل به یک ماشین حساب دستی واقعی می کند. این نرم افزار تمام توابع علمی بعلاوه تاریخچه، حافظه، کرنومتر، تبدیل واحد و ثابت ها را شامل می شود. ساینتیفیک کالکولیتور با قالب ها و سبک های متنوع خود به گونه ایست که گویی یک ماشین حساب جادویی را در دستانتان دارید! این نرم افزار از گزینه های باینری، مبنای هشت و شانزده شانزدهی و نیز یک حالت RPN اختیاری پشتیبانی می کند. این ماشین حساب با حالت های مختلفی که دارد در تمامی اهداف علمی به کمک شما می آید و مناسب برای تمامی افراد در هر سطح علمی که هستند می باشد. کار با RealCalc آسان است، اما با این حال در این نرم افزار نحوه استفاده از آن آموزش داد ه شده است. ما در این قسمت نسخه کامل این نرم افزار را با نام RealCalc Plus/+  قرار داده ایم که حاوی عملکردهای بیشتری نسبت به نسخه ی معمولی آن می باشد.

دانلود جدیدترین نسخه BSPlayer Full 1.27.189 ویدئو پلیر قدرتمند اندروید

دانلود آخرین نسخه BSPlayer Full V 1.27.189

نرم افزار ویدئو پلیر قدرتمند اندروید

BSPlayer - بی اس پلیر

شرح برنامه :

تا کنون در وبسایت ایرانروید چندین ویدئوپلیر و موزیک پلیر مشهور را برای عزیزان معرفی نموده ایم. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که هم یک موزیک پلیر و هم یک ویدئو پلیر قدرتمند می باشد. BSPlayer Full نرم افزاری چند رسانه ای است که جهت پخش فایل های صوتی و تصویری و برای دستگاه های اندرویدی طراحی شده است و ما در این قسمت نسخه کامل این نرم افزار را برای کاربران قرار داده ایم.

دانلود Alfa Keyboard صفحه کلید آلفا برای اندروید

دانلود Alfa Keyboard صفحه کلید حرفه ای آلفا برای اندروید

 صفحه کلید حرفه ای آلفا Alfa Keyboard
شرح برنامه :

برای آنان که می خواهند حرفه ای تایپ کنند صفحه کلیدی حرفه ای با نام آلفا را توصیه می کنیم. آلفا کیبوردی متفاوت با امکانات فراوان نظیر ذخیره سریع و آسان متون دلخواه ، تایپ با فونت های مختلف، قرار دادن نشانه های آوایی بر روی حروف فارسی و… است که مناسب کسانی است که ساعات زیادی را در روز با تبلت یا گوشی خود به تایپ مشغول هستند و به تایپ کردن خود اهمیت می دهند. به کمک صفحه کلید آلفا می توانید جملات پرکاربرد را در دسته بندی های مختلفی که از قبل در برنامه تعبیه شده اند را ذخیره نمایید و هر زمان که خواستید تنها با یک کلیک بر روی کلید مورد نظر از آنها استفاده نمایید، کاربرد این خاصیت زمانی است که ممکن است شما با جملات تکراری زیاد سروکار داشته باشید و یا در مواقعی که زمان کافی برای پاسخگویی به پیامک ها را ندارید از جملاتی که از قبل ذخیره نموده اید استفاده کنید و یا جملات و سایت های مورد علاقه را در دسته های مختلف ذخیره نمایید. شکلک ها و کاراکترهای فانتزی متنوع، حالات تایپ فارسی و انگلیسی متنوع، تم های متنوع برای ظاهر صفحه کلید و غیره از دیگر ویژگی های صفحه کلید alfa است. تمام این ویژگی های منحصر به فرد سبب شده که این صفحه کلید نسبت به بسیاری از صفحه کلیدهای اندروید برتری بارزی داشته باشد.

دانلود جدیدترین نسخه Textra SMS Pro 3.22 نرم افزار جایگزین اس ام اس اندروید

دانلود آخرین نسخه Textra SMS Pro V 3.22 نرم افزار جایگزین اس ام اس اندروید

Textra SMS Pro تکسترا اس ام اس

به همراه پلاگین های شکلک ها

شرح برنامه :

آیا می خواهید یک جایگزین زیبا، فوق العاده سریع با قابلیت تنظیم بسیار زیاد برای برنامه ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس و پیام رسانی پیش فرض اندروید هستید؟! بسیار خوب امروز روز شماست. تکسترا اس ام اس یک برنامه فوق العاده ساده برای این منظور شماست.

این نرم افزار دارای یک دسته از ویژگی های ارزشمند، نظیر بیش از یکصد متریال جهت طراحی پوسته و حباب پس زمینه متن پیامک ها، رنگ آیکن برنامه، حالت تیره و روشن برای صفحه نمایش، سبک های مختلف حباب،  SMS و MMS برنامه ریزی شده (در آینده)، به تاخیر انداختن ارسال پیام ( متوقف کردن ارسال در حین ارسال آن)، تعبیه لغزنده به منظور حذف پیامها یا برقراری تماس، پنجره پاپ آپ پاسخ سریع، پیام رسانی گروهی MMS عالی، یادداشت صوتی سریع، ۲۱ سایز مختلف برای متن، داشتن لیست سیاه با امکان مسدود کردن پیامک، قابلیت جستجو در میان متن پیام ها و مخاطبین، فشرده سازی خودکار عکس و فیلم و … می باشد.

دانلود آخرین نسخه iShredder 3 PRO 3.2.1 نرم افزار حذف همیشگی فایل ها برای اندروید

دانلود آخرین نسخه iShredder 3 PRO V 3.2.1

 نرم افزار حذف همیشگی و غیرقابل برگشت فایل ها و اطلاعات کارت حافظه برای اندروید

iShredder 3 PRO

شرح برنامه :

iShredder 3 PRO نرم افزار محبوب بیش از یک میلیون کاربر در ۱۲۳ کشور جهان است. ممکن است هنگام فروش دستگاه اندروید خود این نگرانی که دیگران می توانند به کمک برنامه های بازیابی اطلاعات به اطلاعات پاک شده شما دستیابی پیدا کنند بوجود آید. امروزه به کمک برنامه های ریکاوری به آسانی می توان به اطلاعات به ظاهر پاک شده بر روی حافظه دستگاه تلفن همراه دست یافت. ممکن است شما فکر کنید که با پاک کردن عکس ها و ویدئوها آنها را پاک کرده اید و دیگر کسی به آنها دسترسی ندارد، اما هر کسی می تواند آن فایل هایی را که به صورت دستی پاک شده اند را از روی فضای آزاد بر روی دستگاه بازگرداند مگر آنکه آن اطلاعات از طریق الگوریتمی ایمن پاک شوند. آی شردر می تواند تمامی اطلاعات روی دستگاه اندروید شما را نظیر عکس ها، ویدیوها، تاریخچه، فایل های حاوی یادداشت های شخصی، تماس ها، کلمات عبور و… را با درجه امنیت نظامی و بدون قابلیت رد یابی و بازیافت برای همیشه  از طریق الگوریتمی ایمن پاک کنید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Cross DJ Pro 3.0.6 نرم افزار میکس و مونتاژ آهنگ

دانلود آخرین نسخه Cross DJ Pro V 3.0.6

نرم افزار میکس و مونتاژ موزیک برای اندروید

Cross DJ Pro

شرح برنامه :

Cross DJ – Mix your music یک دی جی حرفه ای با موتور قدرتمند صوتی است که به کمک آن می توان آهنگ ها را به طور هماهنگ با هم ترکیب نمود. به کمک کراس دی جی می توان اعمال خارق العاده ای را بر روی فایل های صوتی انجام داد به طوری که شما را شگفت زده خواهد نمود، از جمله تغییر سرعت موزیک، افکت های متنوع، تنظیم دقیق BPM و…

این نرم افزار مخصوص تمامی افراد است از افراد حرفه ای در زمینه ی میکس و صدا گذاری گرفته تا افراد عادی.