فهرست بستن

ماه: مهر ۱۳۹۶


دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی پازلی قاب FRAMED 1.3.3

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی معمایی قاب FRAMED V 1.3.3

FRAMED

به همراه دیتا

شرح بازی :

FRAMED یک بازی هیجان انگیز معمایی است که در آن شما نتیجه بازی را رقم خواهید زد و داستان بازی همانگونه پیش می رود که شما می خواهید.

بازی FRAMED با هماهنگی و ادغام مکانیک بازی های جدید و پازل های پیچیده و در عین حال ساده و لذت بخش توانسته بسیاری از جوایز طراحی را دریافت کرده و همچنین فینالیست در دریافت جایزه طراحی ‘Excellence in Design’  در سال ۲۰۱۵ شود.

در این بازی شما به سادگی می توانید با لمس صفحه و کشیدن پانل ها و چیدن آنها کنار هم پازل را تکمیل نموده و بهترین مسیر را برای خود بسازید. این بازی حاوی موسیقی مدرن و پیشرفته ایست به گونه ای که حین بازی بازیکن را به وجد می آورد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی Time Crash 1.1.2 – زمان سقوط

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی Time Crash V 1.1.2 – زمان سقوط

Time Crash – زمان سقوط

شرح بازی :

بازی دوندگی Time Crash – زمان سقوط – از جمله معدود بازی های پلی استور است که توانسته هر ۵ امتیاز این وبسایت را از آن خود کند و این نشان دهنده میزان علاقه کاربران به این بازی است.

شخصیت اصلی این بازی در واقع یک پارکورکار حرفه ایست که شما هدایت او را به عهده دارید. شما باید تا توان دارید بدوید، هر جا لازم شد بپرید، لیز بخورید و یا از زیپ لاین استفاده کنید، بر روی دیوارها بدوید و از روی موانعی که سد راه شما هستند بپرید.

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار پلازا مارکت ایرانی اندروید – Plazza 4.6.0

دانلود آخرین ورژن نرم افزار پلازا مارکت ایرانی اندروید – Plazza V 4.6.0

plazza - پلازا

شرح برنامه :
مارکت ایرانی پلازا در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ با هدف دسترسی کاربران ایرانی و فارسی زبانان سراسر دنیا به جدیدترین نرم افزارها و بازی های اندروید شروع به کار کرد. مارکت Plazza با در اختیار داشتن بانک وسیعی از نرم افزار ها و بازی های داخلی و خارجی دسترسی کاربران را به بروزترین نسخه های نرم افزارها و بازیهای دنیای آندروید بسیار آسان نموده است. پلازا همچنین بستر مناسبی را برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان اپلیکیشن های ایرانی و فارسی فراهم آورده است تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند به راحتی محصولات خود را در پلازا ارائه نمایند و یا محصولات خود را به فروش برسانند. اپلیکیشن پلازا با اسکن نرم افزارها و بازی های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما نسخه های به روز آنها را جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد داد.