فهرست بستن

ماه: تیر ۱۳۹۶


دانلود جدیدترین نسخه Send Anywhere File Transfer 7.6.20 نرم افزار انتقال سریع فایل برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Send Anywhere (File Transfer) 7.6.20 نرم افزار انتقال سریع فایل برای اندروید

Send Anywhere File Transfer

شرح برنامه :

 Send Anywhere File Transfer نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی جهت ارسال سریع و نامحدود فایل در هر جای ممکن است.

▶  ویژگی ها:

  • انتقال هر نوع فایل بدون تغییر در محتوای آن
  • انتقال آسان فایل ها از طریق وارد کردن کد ۶ رقمی فقط برای یک بار
  • انتقال فایل ها بدون نیاز به اینترنت
  • اشتراک گذاری آسان لینک از طریق تمام رسانه های اجتماعی و مسنجرها
  • تقویت قدرت رمزگذاری بر روی فایل ها

دانلود جدیدترین نسخه Lumosity – Brain Training 2.0.11720 برنامه تقویت حافظه برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Lumosity – Brain Training V 2.0.11720 برنامه تقویت ذهن برای اندروید

Lumosity - Brain Training

شرح برنامه :

اگر به دنبال یک نرم افزار خوب برای تقویت حافظه خود هستید Lumosity را به شما معرفی می کنیم.

Lumosity با بیش از ۸۵ میلیون کاربر در سرتاسر جهان با ارائه برنامه های آموزشی جامع و بیش از ۳۰ بازی مغزی می تواند کمک شایانی را به تقویت حافظه و عملکرد مغز شما بکند. با کمک این نرم افزار مغز خود را به چالش بکشید و آن را تقویت کنید!

دانلود جدیدترین نسخه اندروید ZArchiver pro Donate 0.8.5 – برنامه مدیریت فایل های فشرده

دانلود آخرین ورژن اندروید برنامه مدیریت فایل های فشرده

ZArchiver pro Donate 0.8.5

ZArchiver pro Donate

شرح برنامه :

ZArchiver pro Donate برنامه ای حرفه ای جهت مدیریت فایل های آرشیو در گوشی همراه و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار با رابط کاربری ساده و کاربردی به شما اجازه می دهد تا انواع فایل های آرشیو فشرده را در فرمت های ۷z (7zip) ، zip ، bzip2 (bz2) ، gzip (gz) ، XZ ، tar تولید کنید. همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود محتوای تمامی انواع فایل های آرشیو فشرده را دیده و آنها را از حالت فشرده خارج سازید. از دیگر توانایی های جالب ZArchiver ویرایش فایل های آرشیو می باشد بدین گونه که شما می توانید فایل ها و پوشه ها را به فایل فشرده اضافه کنید و یا از آن حذف کنید. این نرم افزار همچنین توانایی ایجاد و باز کردن فایل های فشرده رمز دار را دارد. ساختن فایل های فشرده چند تکه و بازگشایی آنها را نیز به دیگر قابلیت های نرم افزار اضافه کنید. ZArchiver با پشتیبانی از UTF-8/UTF-16 تمامی زبان های دنیا و علائم را پشتیبانی می کند.

دانلود جدیدترین نسخه Public Transport Simulator 1.28 بازی اندروید شبیه سازی حمل و نقل عمومی

دانلود آخرین نسخه Public Transport Simulator V 1.28 بازی اندروید شبیه سازی حمل و نقل عمومی

Public Transport Simulator

شرح بازی:

اگر از علاقه مندان به بازی های رانندگی با اتوبوس هستید به شما پیشنهاد یک بازی سرگرم کننده و عالی را در این دسته از بازی ها می دهیم که نسبت به نسخه های مشابه این سری بازی ها پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و توانسته از آنها پیشی گیرد.

رانندگی به جای  یک راننده اتوبوس تا به حال تا این اندازه سرگرم کننده و آموزنده نبوده است!

نام این بازی اتوبوسرانی که در این قسمت آن را برای شما قرار داده ایمPublic Transport Simulator  است. همانگونه که از نام آن پیداست این بازی یک بازی شبیه سازی دنیای واقعی است که در آن فضای شهر و اتوبوس و کابینه راننده آن از روی نمونه های واقعی ساخته شده تا هم شما را سرگرم سازد و هم بتوانید تا حدودی آموزش رانندگی با اتوبوس را در فضای واقعی از طریق یک بازی رایانه ای ببینید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید مرورگر دلفین – Dolphin Browser 12.0.0

دانلود آخرین ورژن اندروید

مرورگر دلفین – Dolphin Browser 12.0.0

مرورگر دلفین - Dolphin Browser

نسخه اندروید Dolphin Browser به عنوان مرورگر شماره یک در بازار اندروید با سرعت فوق العاده بارگذاری صفحات و وِژگی های منحصر به فردش تجربه یک وبگردی بسیار لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد، صفحه خانگی شخصی ، کنترل های صوتی و اشاره ای گشت و گذار و جستجو در اینترنت را برای شما بسیار آسان خواهد نمود. مرورگر دلفین با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در سیستم های اندروید و ios جزء بهترین مرورگرها برای اسمارت فون ها به شمار می رود. می توان گفت این مرورگر با امکاناتی جدید و کارکردی آسان از بسیاری مرورگرهای مطرح پیشی گرفته است.

دانلود جدیدترین نسخه Crash of Cars 1.1.32 بازی اندروید تصادف ماشین ها

دانلود آخرین نسخه Crash of Cars V 1.1.32 بازی اندروید تصادف ماشین ها

Crash of Cars

شرح بازی :

به میدان Crash of Cars – نابودی ماشین ها –  خوش آمدید، یک بازی چند نفره در زمان واقعی، جایی که هدف شما جمع آوری تاج های طلایی ارزشمند، تا زمانی که سالم هستید و ماشینتان منفجر نشده است.

Crash of Cars  یک بازی هیجان انگیز ماشین سواری رقابتی و محصولی ازNot Doppler  است، در این بازی شما در میدان باید سایر رقبا را نابود کرده، تاج آنها را دزدیده و خود را در جدول امتیاز بالا برده و در صدر قرار بگیرید!

این بازی از جمله بازی های پرطرفدار گوگل پلی است که امتیاز آن در این وبسایت۴٫۶ است که امتیاز بالایی محسوب می شود.

دانلود جدیدترین نسخه Old Man’s Journey 1.2.2 بازی اندروید سفر پیرمرد

دانلود جدیدترین نسخه Old Man’s Journey V 1.2.2 بازی اندروید سفر پیرمرد

Old Man’s Journey - سفر پیرمرد

شرح بازی :

Old Man’s Journey – سفر پیر مرد – یک بازی معمایی و ماجراجویی متفاوت و پرطرفدار است که داستان لحظات زیبا، رویاهای شکست خورده و تغییر برنامه است. فضای بازی بسیار شاد، طبیعی و هنرمندانه طراحی شده است و شما به دلخواه خود می توانید زمین بازی و تپه هایی که پیرمرد از روی آنها می گذرد را بنا به قانون بازی بالا و پایین کنید. در سفری بی ریا و ساده که با شادی و همچنین معماهای ساده همراه است ماجراجویی شما آغاز می شود.

با این بازی شما در داستان آن غوطه ور شده و ترغیب به کشف و ادامه ماجراجویی در آن می شوید،بازی داستان زندگی پیرمردی است که خاطرات و رویاهای شیرین آن از میان عکس های خاطره انگیز او بر می خیزد. پیچیدگی های زندگی را از نگاه پیرمرد کشف کنید تا غم و غصه و اندوه و امید او را درک کنید.