فهرست بستن

ماه: اردیبهشت ۱۳۹۶


دانلود جدیدترین نسخه Abs workout PRO 9.7.1 نرم افزار اندروید شش تکه کردن عضلات شکم

دانلود آخرین نسخه Abs workout PRO V 9.7.1 نرم افزار اندروید شش تکه کردن عضلات شکم

Abs workout PRO

شرح برنامه :

برای افرادی که به فکر آب کردن چربی های شکمی و کمر و ۶ تکه نمودن  شکم خود هستند و وقت لازم برای رفتن به باشگاه و تمرین زیر نظر مربی را ندارند نرم افزاری کاربردی را ارائه نموده ایم که با ارائه برنامه ای مدون و علمی می تواند در این راه به شما کمک فراوانی کند. نرم افزار Abs workout PRO شامل برنامه ای تمرینی برای ۴۲ روز است و فقط با ۶ هفته تمرین بدون وقفه می توانید بدنی زیبا را برای خود بسازید. برای شما ۶ تمرین روزانه مجزا برای سیکس پک نمودن بدنتان در نظر گرفته شده است.

دانلود جدیدترین نسخه Retrica – Selfie, Sticker, GIF 3.12.1 برنامه دوربین عکاسی فوق العاده اندروید

دانلود آخرین نسخه Retrica – Selfie, Sticker, GIF V 3.12.1 برنامه دوربین عکاسی فوق العاده اندروید

Retrica - رتریکا

شرح برنامه :

اگر از عکس هایی که از خود با استفاده از دوربین گوشیتان می گیرید راضی نیستید چاره کار شما اینجاست Retrica با بیش از ۳۰۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دوربینی محبوب در میان کاربران اندروید است که با افکت های خود و نیز با تغییر اندک رنگ ها تغییرات بزرگی را در تصاویر گرفته شده و ویدئوهای ضبط شده توسط شما می گذارد و ظاهر شما را هنگام گرفتن عکس و یا ضبط فیلم اصلاح نموده و بگونه ای بنظر می رسد که تصویر و ویدئوی شما بدون افکت و طبیعی است. با کمک Retrica با ظاهری بهتر در فضای مجازی ظاهر شوید و عکس های گرفته شده از خود را با ظاهری بهتر برای دوستانتان ارسال کنید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید iGetter for Instagram 4.3.15 نرم افزار دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

دانلود جدیدترین ورژن اندروید iGetter for Instagram V 4.3.15

نرم افزار دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

iGetter for Instagram

شرح برنامه :
زمان آن است که گرفتن اسکرین شات از پست های مورد علاقه تان در اینستاگرام را فراموش کنید. برنامه iGetter for Instagram یک نرم افزار کاربردی است که به شما کمک می کند تا تصاویر و فیلم ها را از اینستاگرام به آسانی و بسیار سریع دانلود کنید. علاوه بر این شما امکان مشاهده ویدئوها و تصویرهای دانلود شده را به صورت آفلاین از طریق برنامه دارید. شما حتی پس از دانلود عکس ها و کلیپ ها قادر خواهید بود تا به صفحه مبدا که دانلود از آن صورت گرفته است از طریق برنامه دسترسی داشته باشید، نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم های دانلود شده را در صفحه اینستاگرامتان بارگذاری کنید که این کار به راحتی از طریق نرم افزار و با چند کلیک ساده انجام می گیرد. تمامی موارد فوق به راحتی فقط با نصب برنامه بر روی گوشی و دستگاه اندرویدی شما امکان پذیر است و شما برای استفاده از برنامه هیچ نیازی به وارد شدن به حساب کاربریتان در اینستاگرام نخواهید داشت.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی خزش بیگانگان Alien Creeps TD 2.11.0

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی خزش بیگانگان Alien Creeps TD V 2.11.0  

Alien Creeps TD - خزش بیگانگان

شرح بازی :

بازی استراتژیکی Alien Creeps TD محصولی از کمپانیOutplay Entertainment Ltd  یک بازی استراتژیک به سبک برج دفاعی همچون بازی INTRUDERS: Robot Defense است که تمام این موارد را در خود دارد: نبرد اکشن و آتشین! گروه دشمنان غیر مستقیم! هلیکوپتر! انفجار!

این بازی نیز همچون سایر بازی های برج دفاعی، جنگی تحمیلی است و در آن شما باید با تجهیزات و برج های دفاعی ای که در اختیار دارید در برابرحمله مزاحمان از خود دفاع کنید. مزاحمان مهاجم را با واحدهای پیاده نظام و قهرمانان نیرومندی که در اختیار دارید همچون کاه خرد کنید! با لیزر برج Tesla مهاجمان را معدوم سازید! سلاح های خود را ارتقا داده، استراتژی خود را بچینید و وارد عمل شوید! در بازی Alien Creeps وظیفه شما دفاع از سیاره زمین در برابر مهاجمان بیگانه ایست که از سیارات دیگر به زمین آمده اند و قصد نابودی بشر و تسخیر زمین را دارند.

دانلود جدیدترین نسخه NetGuard Pro- no-root firewall 2.94 نرم افزار فایر وال برای اندروید

دانلود آخرین نسخه NetGuard Pro- no-root firewall V 2.94 نرم افزار فایر وال برای اندروید

NetGuard Pro- no-root firewall -

شرح برنامه :

NetGuard Pro- no-root firewall محصولی از شرکتMarcel Bokhorst  با بیش از ۴۵۰ هزار بار دانلود در سراسر جهان نرم افزاری کاربردی برای دیوایس های اندروید است که بدون نیاز به روت کردن گوشی بصورت ساده اما پیشرفته از اتصال برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی به اینترنت جلوگیری می کند. این نرم افزار می تواند برای هر کدام از راه های دستیابی به شبکه نظیر دیتا و یا وای فای محدودیت هایی را برای بازی ها و نرم افزارهای نصب شده بر روی دستگاه اندروید شما بوجود آورد.

دانلود جدیدترین نسخه Evil Cogs 5.0.7 بازی اندروید دندان های شیطان

دانلود آخرین نسخه Evil Cogs V 5.0.7 بازی اندروید دندان های شیطان

Evil Cogs - دندان های شیطان

شرح بازی :

 Evil Cogs محصولی از کمپانی بازی سازی Wet Fish یک بازی فانتزی و عجیب و غریب است که نشان دهنده ذهن خلاق سازندگان آن است، فضا و گیم پلی این بازی متفاوت از سایر بازی هاست، تمام فضای بازی و موسیقی و صداهای بازی شبیه به یک رویا و خواب است. گیم پلی این بازی شبیه به بازی های مشهور  BOTANICULA و Machinarium  است.

در این بازی شما هدایت پرتوی کوچکی از نور را به عهده دارید که در دنیایی تاریک، افسانه ای و پر از رمز و راز به دنبال راه نجات و مبارزه با تاریکی است.

دانلود جدیدترین نسخه NBA LIVE Mobile Basketball 1.5.2 بازی بسکتبال ان بی ای برای اندروید

دانلود آخرین نسخه NBA LIVE Mobile Basketball V 1.5.2 بازی بسکتبال ان بی ای برای اندروید

NBA LIVE Mobile Basketball - بازی بسکتبال ان بی ای

شرح بازی :

در این قسمت برای طرفداران ورزش بسکتبال یک بازی مهیج از شرکت مشهور بازی سازی ELECTRONIC ARTS  را ارئه کرده و به معرفی آن می پردازیم.

NBA LIVE Mobile Basketball نام این بازی زنده، پویا و پرطرفدار بسکتبال است. همانگونه که از نام بازی پیداست NBA LIVE یک بازی زنده است، یعنی بصورت آنلاین انجام می شود و با اتصال به اینترنت می توانید بازی ها را با دیگر تیم ها به صورت زنده انجام دهید و از وقایع صورت گرفته بر روی تیم ها و بازیکنان با خبر شوید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی Strike Back: Elite Force – FPS 1.41 حمله متقابل

دانلود آخرین نسخه اندروید  بازی Strike Back: Elite Force – FPS V 1.41 حمله متقابل

Strike Back: Elite Force – FPS - حمله متقابل

شرح بازی :

Strike Back: Elite Force – FPS – حمله متقابل: نیروهای ویژه – یک بازی اکشن سوم شخص است که از روی یک سریال آمریکایی – بریتانیایی با همین نام ساخته شده است و خود این فیلم نیز از روی رمانی با همین نام ساخته شده است.

خود را آماده کنید! برای پیوستن به میدان جنگ و نجات جهان باید خود را به انواع سلاح های مرگبار تجهیز کنید. در نبردی که ضعف در آن راهی ندارد و بیش از ۳۰۰ ماموریت نفس گیر را شامل می شود.

سربازی شجاع در میدان جنگ، که می تواند موجودات بزرگ پرنده در آسمان، عنکبوت های عظیم الجثه، ماشین آلات مرگبار و تقریبا همه چیز را در میدان جنگ از بین ببرد.

دانلود جدیدترین نسخه Stellio Music Player V 4.95 + Unlocker موزیک پلیر قدرتمند اندروید

دانلود آخرین نسخه Stellio Music Player V 4.95 + Unlocker موزیک پلیر قدرتمند اندروید

Stellio Music Player - استلیو موزیک پلیر

شرح برنامه :

از جمله مشهورترین و محبوب ترین موزیک پلیرها برای دیوایس های اندروید Stellio Music Player است که در این بخش آن را برای شما ارائه نموده و توضیح مختصری نیز در مورد آن می دهیم.
موزیک پلیر Stellio Music Player علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمت های رایج صوتی از فرمت های کمیابی که بیشتر موزیک پلیرها از پخش آن ناتوانند نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار علاوه بر گوش دادن به آهنگ مورد نظر می توانید بر روی آن نیز تغییرات و افکت های دلخواه را ایجاد کنید.

دانلود جدیدترین نسخه Despicable Me V 4.4.1a بازی اندروید من نفرت انگیز

دانلود آخرین نسخه Despicable Me V 4.4.1a بازی اندروید من نفرت انگیز

Despicable Me - من نفرت انگیز

شرح بازی :

Despicable Me: Minion Rush یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده برای دیوایس های اندروید است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی برگرفته از انیمیشن معروف Despicable Me – من نفرت انگیز – است که طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کرده بود. امتیاز این بازی در وبسایت گوگل پلی ۴٫۴ از ۵ امتیاز این وبسایت است که محبوبیت این بازی در میان کاربران را نشان می دهد. گیم پلی عالی این بازی به گونه ایست که هنگام بازی کردن همچون تماشای فیلم از آن لذت می برید.

در این بازی باید در مسیری که برای شما مشخص شده است بدون وقفه بدوید و موزهایی را که در مسیر حرکت شما قرار دارند را جهت کسب امتیاز جمع آوری کنید و همچنین از روی موانع بپرید و یا از زیر آنها بگذرید.