فهرست بستن

ماه: فروردین ۱۳۹۶


دانلود جدیدترین نسخه FarmVille 2: Country Escape 6.7.1366 بازی اندروید مزرعه داری

دانلود آخرین نسخه FarmVille 2: Country Escape 6.7.1366 بازی اندروید مزرعه داری

FarmVille 2: Country Escape

شرح بازی :

سازندگان بازی FarmVille 2: Country Escape همان سازندگان بازی محبوب FarmVille: Tropic Escape هستند. بازی Country Escape نیز یک بازی هیجان انگیز، سرگرم کننده و پر از حوادث است که در روستایی کوچک ساحلی اتفاق می افتد.

برای آنان که از شهر و شلوغی های آن خسته شده اند روستایی زیبا و پر از سرگرمی ها و حوادث را مهیا ساخته ایم! در این روستا به همراه دوستانتان با مشغول شدن به باغداری، کشاورزی و در نتیجه کشت و جمع آوری محصولات نادر می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید. در این روستا با دستور العمل های جدید برای پخت انواع خوراکی ها آشنا می شوید.

دانلود جدیدترین نسخه Prisma 2.4.3.151 برنامه اندروید افکت گذاری بر روی تصاویر

دانلود آخرین نسخه Prisma V 2.4.3.151 برنامه اندروید افکت گذاری بر روی تصاویر

Prisma - پریسما

شرح برنامه :

اگر می خواهید عکس ها و تصاویر موجود در اسمارت فون و یا تبلت خود را سریع و آسان تبدیل به یک اثر هنری خیلی زیبا کنید بهتر است به سراغ نرم افزار حرفه ای Prisma بروید. پریسما نرم افزاری ساده اما حرفه ای در زمینه افکت گذاری بر روی تصاویر و تبدیل آنها به آثار هنری است. به کمک این نرم افزار می توانید خود را به یک هنرمند بسیار قهار تبدیل کنید! وعکس های خود را به روش هنرمندان بزرگی همچون پیکاسو و مانک به یک اثر هنری تبدیل کنید و آنها را منتشر کنید تا همه اثر هنری شما را ببینند.

دانلود جدیدترین نسخه Zombie Age 3 v 1.2.0 بازی اندروید عصر زامبی

دانلود آخرین نسخه Zombie Age 3 v 1.2.0 بازی اندروید عصر زامبی

Zombie Age 3 - عصر زامبی

شرح بازی :

در این قسمت سری سوم از بازی محبوب و پر طرفدار Zombie Age را برای شما کاربران قرار داده ایم و به شرح مختصری از آن می پردازیم. این سری از بازی زامبی ایج با تعداد بیشتری از زامبی های وحشی، سلاح های مرگبار و قهرمانان منحصر به فرد بسیار جذاب تر از نسخه های پیشین خود است. از هر روشی که می خواهید زامبی ها رابکشید و از کشتن آنها لذت ببرید. اگر به دنبال یک بازی مهیج تیراندازی به زامبی می گردید بهتر است ابتدا این بازی را انتخاب کنید و به سراغ گزینه دیگری نروید!

دانلود جدیدترین نسخه Mini Metro V 1.5.1 بازی اندروید مترو کوچک

دانلود آخرین نسخه Mini Metro V 1.5.1 بازی اندروید مترو کوچک

Mini Metro

شرح بازی:

 Mini Metro شبیه ساز واقعی خطوط مترو برای دیوایس های اندروید است. این بازی توانسته افتخارات زیر را کسب کند:

– نامزد BAFTA که موسسه ای خیریه به پشتیبانی از توسعه و ترویج فیلم و هنر است

– برنده جایزه  IGF

– فروش بیش از ۲۵۰۰۰۰ نسخه از این بازی

– همچنین امتیاز این بازی در وبسایت گوگل پلی ۴٫۸ از ۵ امتیاز این وبسایت است که امتیاز خیلی بالایی است و نشان دهنده محبوبیت این بازی در میان کاربران اندروید است.

دانلود جدیدترین نسخه برنامه شبکه اجتماعی ویسگون wisgoon V 6.4.0

دانلود آخرین نسخه برنامه شبکه اجتماعی ویسگون wisgoon V 6.4.0

Wisgoon - ویسگون

شرح برنامه :

ویسگون نام یک برنامه ایرانی شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر می باشد که شما با نصب آن بر روی دستگاه آندرویدی خود به راحتی می توانید تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را لایک کنید، برای پست های دیگران نظر بگذارید و تصاویر را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

رابط کاربری برنامه بسیار ساده و کار کردن با آن راحت می باشد، شما به کمک ابزار جستجو قدرتمند برنامه به سادگی می توانید در بین پست ها و کاربران به جستجو بپردازید. همچنین می توانید تصاویر مورد علاقه خود را در دسته بندی ها و گروه های مختلف دنبال کنید. از دیگر قابلیت های فوق العاده برنامه امکان مشاهده تصاویر با کیفیت های متفاوت با توجه به سرعت اینترنت شماست که این امکان را به شما می دهد تا تصاویر با سرعتی باورنکردنی برای شما بارگذاری شود.

دانلود جدیدترین نسخه INTRUDERS: Robot Defense 1.0 بازی اندروید مزاحمان : دفاع ربات ها

دانلود آخرین نسخه INTRUDERS: Robot Defense 1.0 بازی اندروید مزاحمان : دفاع ربات ها

INTRUDERS: Robot Defense

شرح بازی :

INTRUDERS: Robot Defense – مزاحمان : دفاع ربات ها – یک بازی فضایی در سبک استراتژیکی است که در آن نبرد میان انسان و ربات ها را به تصویر می کشد. همانگونه که از نام این بازی مشخص است در این بازی شما درگیر جنگی تحمیلی هستید و باید با تجهیزات مختلفی که در اختیار دارید از پایگاه خود در برابر انواع ربات های پرنده و پیاده محافظت کنید.

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار Mind Games Pro 2.5.7 مجموعه بازی های ذهنی برای اندروید

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Mind Games Pro V 2.5.7 مجموعه بازی های ذهنی برای اندروید

Mind Games

شرح نرم افزار :

شاید شما نیز گاهی به این فکر افتاده باشید که بخواهید ذهن خود را تقویت کنید و یا بخواهید میزان توانایی ذهن خود را امتحان کنید. در این قسمت نرم افزاری کاربردی را برای شما قرار داده ایم که حاوی مجموعه ای از بازی های فکری است و می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما بکند.

دانلود جدیدترین نسخه Space Fuss 1.1.747 بازی اندروید آشوب فضایی

دانلود آخرین نسخه Space Fuss V 1.1.747 بازی اندروید آشوب فضایی

Space Fuss

شرح بازی :

Space Fuss یک بازی جذاب و بسیار اعتیاد آور است که توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند، این بازی در وبسایت گوگل پلی امتیاز ۴٫۶ از ۵ امتیاز این وبسایت را از کاربران دریافت کرده است که این امتیاز جذابیت این بازی برای طرفدارانش را نشان می دهد. این بازی گیم پلی کم نظیری دارد و داستان آن نیز بسیار جذاب است که شما در محیطی فانتزی و در فضا به نبرد با دشمنان خود می روید.

دانلود جدیدترین نسخه BombSquad 1.4.112 بازی اندروید جوخه بمب

دانلود آخرین نسخه BombSquad V 1.4.112 بازی اندروید جوخه بمب

BombSquad

شرح بازی :

 BombSquad یک بازی جدید، سرگرم کننده و بامزه است که برای دیوایس های اندروید طراحی شده است. این بازی حاوی مینی گیم های فراوانی است که در آن شما باید با پرتاب بمب دوستان خود را منفجر کنید! محیط فانتزی و جذاب، شخصیت های دوست داشتنی، گیم پلی عالی و صدا گذاری خوب و دیگر خصوصیات بازی موجب شده است این بازی تبدیل به یکی از اعتیاد آور ترین بازی های اندروید شود.

دانلود جدیدترین نسخه MTB DownHill: Multiplayer 1.0.9 بازی اندروید مسابقات دوچرخه سواری کوهستان

دانلود آخرین نسخه MTB DownHill: Multiplayer V 1.0.9 بازی اندروید مسابقات دوچرخه سواری کوهستان

MTB DownHill: Multiplayer

شرح بازی :

MTB DownHill: Multiplayer یک بازی دوچرخه سواری در کوهستان با گرافیک بالا است که می تواند برای علاقه مندان به این سبک بازی گزینه مناسبی باشد. این بازی با صدا گذاری عالی، گیم پلی کم نظیر و گرافیک بالای خود علاقه مندان به این سبک بازی را به خود مجذوب می کند.