فهرست بستن

ماه: اسفند ۱۳۹۵


دانلود آخرین نسخه برنامه اندروید Daily Yoga – Yoga Fitness App 6.1.32 تناسب اندام با یوگا

دانلود آخرین نسخه برنامه اندروید Daily Yoga – Yoga Fitness App V 6.1.32

نرم افزار آموزش یوگا

Daily Yoga - Yoga Fitness App نرم افزار یوگا

شرح برنامه :

در این بخش برای علاقه مندان به یوگا نرم افزاری کاربردی را ارائه می دهیم که می تواند به کسانی که به دلیل مشغله زیاد و یا به هر دلیلی قادر به شرکت در کلاس های این رشته ورزشی نیستند کمک فراوانی کند. Daily Yoga  تقریبا همان فوایدی که فرد از شرکت در کلاس های یوگا می برد را می تواند ارائه دهد. این نرم افزار حاوی بیش از ۱۰۰ حرکت یوگا و کلاس های مدیتیشن به علاوه برنامه های متنوع است که تمام سطوح یوگا را در بر می گیرد و به کاربران کمک می کند تا باعلاقه به تمرینات خود ادامه دهند. Daily Yoga  از مبتدی تا پیشرفته برای کاهش وزن، خواب راحت و استراحت مطلق به یاری شما می آید. در این نرم افزار ۱۱ کارشناس یوگا وجود دارند که به شما کمک می کنند تا یوگا را راحت تر فر ا گیرید و حرکات آن را صحیح انجام دهید و زودتر نتیجه بگیرید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی Splitter Critters V 1.1.4.2

دانلود آخرین ورژن اندروید بازی Splitter Critters V 1.1.4.2

Splitter Critters

شرح بازی :

یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اندروید در وبسایت گوگل پلی بازی دوست داشتنی Splitter Critters است که طرفداران خیلی زیادی در دنیا پیدا کرده است به گونه ای که در پلی استوری توانسته امتیاز خیلی بالایی را از کاربران دریافت کند splitter critters .توانسته تمام ۵ امتیاز گوگل پلی را دریافت کند، به این ترتیب در صدر برترین بازی های دنیای اندروید قرار می گیرد و ما به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم که این بازی محبوب را دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

دانلود جدیدترین نسخه The Darkest Woods Full 1.5.0 بازی اندروید تاریکترین جنگل

دانلود آخرین نسخه The Darkest Woods Full V 1.5.0 بازی اندروید تاریکترین جنگل

The Darkest Woods

شرح بازی :

در این قسمت برای آن دسته از کاربران اندروید که طرفدار بازی های ترسناک هستند بازی The Darkest Woods را قرار داده و به معرفی آن می پردازیم. شما در میان درختان از خواب بیدار می شوید. سر شما آسیب دیده است و هوا هم خیلی سرد است. نگاهی به اطراف می کنید و کیفتان را می بینید که بر روی گیاهان افتاده است، آن را برمی دارید اما خالیست… تمام این اتفاقات همچون خوابی وحشتناک است…

دانلود جدیدترین نسخه Recorder 4 in 1 PRO 1.9.3 نرم افزار ضبط چند کاره برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Recorder 4 in 1 PRO V 1.9.3 نرم افزار ضبط چند کاره برای اندروید

Recorder 4 in 1

شرح برنامه :

شاید بسیار برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید مکالمات تلفنی خود با مخاطبی خاص را ضبط کنید و یا بخواهید از صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود فیلم بگیرید. وبسایت ایرانروید تا کنون چند نرم افزار را در این خصوص برای کاربران گرامی قرار داده است، اما اکنون می خواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که بصورت یکجا چند برنامه کاربردی را درون خود جای داده است. ”Recorder 4 in 1” نرم افزاری منحصر به فرد و چند کاربرده است که علاوه بر دارا بودن دو خصوصیت ذکر شده در بالا دارای دوربین پیشرفته برای ضبط فیلم و همچنین خاصیت ضبط صدا می باشد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Block City Wars 6.2.5 بازی نبرد در شهر پیکسلی

دانلود آخرین نسخه اندروید Block City Wars V 6.2.5 بازی نبرد در شهر پیکسلی

Block City Wars

شرح بازی :

به جهان گسترده و پهناور مکعبی خوش آمدید، جهانی که در آن نبردی واقعی در جریان است! نزاع همیشگی میان گانگسترها و نیروهای پلیس، مو چتری ها و همچنین پلیس و مافیا. بازی Block City Wars همچون بازی مشهور Grand Theft Auto –  جی تی ای – در دسته بازی های گیم پلی جهان آزاد است و به سبک سوم شخص است و در آن شما می توانید کنترل انواع وسایل نقلیه از اتومبیل و موتور سیکلت گرفته تا انواع تانک نظامی را در دست بگیرید. این بازی با گرافیک پیکسلی و ساده خود توانسته کاربران زیادی را در سراسر جهان دریافت کند.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Two Dots V 3.6.0 بازی دو نقطه

دانلود آخرین نسخه اندروید Two Dots V 3.6.0 بازی دو نقطه

Two Dots - دو نقطه

شرح بازی :

به احتمال زیاد شما هم در دوران کودکی با انواع بازی های نقطه که در آن باید نقطه های رسم شده بر روی کاغذ  را با مداد به هم وصل می کردید آشنا هستید و از این بازی شیرین خاطره های زیادی دارید. با گسترش دنیای مجازی شرکت های مختلف بازی سازی دست به ساخت انواع مختلفی از بازی های نقطه زده اند Two Dots یک بازی جذاب و اعتیاد آور محصولی از استودیوی بازی سازی Playdots, Inc است که برای دیوایس های اندروید و آی او اس ساخته و طراحی شده است. از آنجا که بازی  Two Dots را می توان بصورت چند نفره هم انجام داد سازندگان این بازی هدف خود را عشق و تحکیم روابط میان دوستان قرار داده اند.

دانلود جدیدترین نسخه بازی اندروید Pocket Mine 2 V 3.4.0.53 معدن گنج

دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Pocket Mine 2 V 3.4.0.53 معدن گنج

Pocket Mine 2

به همراه نسخه مود شده با پول بی نهایت

شرح بازی :

Pocket Mine 2  یک بازی ساده اما شیرین و اعتیادآور است که به سبک بازی های قدیمی میکرو و سگا و در فضایی دو بعدی با گرافیک برجسته ساخته و طراحی شده است.

کلنگ خود را بردارید و در جستجوی طلا و اشیای قیمتی زمین را حفر کنید! در بازی Pocket Mine 2 زمین و اجزای آن شامل خاک و سنگ و غیره به مکعب هایی تقسیم شده اند که شما باید با کلنگ خود به آنها ضربه بزنید تا از بین بروند و در نتیجه زمین را حفاری کنید. در این بازی شما مانند یک ماشین حفاری به سرعت و بدون وقفه باید تمامی جزایری که بر روی این کره خاکی هستند و مملو از سنگ ها و جواهرات قیمتی هستند را در جستجوی گنج های نهفته ی آن حفاری کنید!

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Guns of Boom – Online Shooter 1.7.1 بازی شوتر آنلاین

دانلود آخرین نسخه اندروید ۱٫۷٫۱ Guns of Boom – Online Shooter V  بازی شوتر آنلاین

Guns of Boom

شرح بازی :

اگر شما هم از علاقمندان به بازی محبوب کانتر هستید می دانید که این بازی یک بازی آنلاین و شبکه ای است که در آن دو گروه چند نفره در فضایی بسته با هم به رقابت می پردازند. بازی Guns of Boom که یک بازی تیراندازی اکشن است با همان سبک بازی کانتر توسط استودیو Game Insight ساخته و روانه بازار شده است. این بازی با گرافیک بهتر و فضاهایی دل انگیزتر نسبت به بازی کانتر و  صدا گذاری عالی توانسته همچون بازی کانتر مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.

دانلود جدیدترین نسخه برنامه اندروید شبیه ساز جراحی پلاستیک Plastic Surgery Simulator 1.2.12

دانلود آخرین نسخه نرم افزار اندروید شبیه ساز جراحی پلاستیک Plastic Surgery Simulator V 1.2.12

Plastic Ssurgery Simulator

شرح برنامه:

امروزه جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی اندام در دنیا بسیار شایع شده است از جراحی گوش و چانه و بینی گرفته تا جراحی سینه ها و باسن و نیز جراحی هایی که منجر به کاهش وزن می شوند. کشور ما ایران در رده نخست جراحی های پلاستیک و زیبایی اندام قرار دارد و در میان تمام اقشار جامعه نیز شایع شده است و مانند گذشته دیگر به قشر خاصی از جامعه خلاصه نمی شود. در این راستا یکی از دغدغه های کسانی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند این است که چهره و اندام آنها پس از عمل چگونه می شود؟!

دانلود جدیدترین نسخه بازی اندروید Crossy Road V 2.3.1

دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Crossy Road V 2.3.1

Crossy Road

شرح بازی :

Crossy Road – جاده های پر خطر – یک بازی جدید و متفاوت با گرافیک پیکسلی است که برای دیوایس های اندروید طراحی شده است و توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به خود جذب کند. این بازی با داستانی که دارد بسیار اعتیاد آور است و می تواند ساعت ها اوقات فراغت شما را پر کنددر این بازی وظیفه شما این است که به حیوانات کوچک کمک کنید تا از خیابان ها و اتوبان های شلوغ با سلامت عبور کنند و مراقب باشید که به ماشین ها و قطارهای در حال حرکت برخورد نکنند و همچنین به آنها کمک کنید تا از رودخانه های خروشان و موانع بگذرند. هرچه که بیشتر پیش می روید با مراحل متنوع و سرگرم کننده تر و البته مشکلتر روبرو می شوید که تمام اینها بازی را برای شما جذابتر می کنند. این بازی را هم می توانید به صورت افلاین و تک نفره پیش ببرید و هم به صورت انلاین و چند نفره.