فهرست بستن

ماه: بهمن ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه اندوروید بازی Big Hunter 2.3.0 شکارچی بزرگ

دانلود آخرین نسخه اندوروید بازی Big Hunter V 2.3.0 شکارچی بزرگ

Big Hunter - شکارچی بزرگ

شرح بازی :

در سال های بسیار دور قبایل بدوی گرسنه برای سیر کردن شکم خود و خانواده به شکار حیوانات بزرگ و کوچک روی می آوردند و این وظیفه به عهده مردان نیرومند و ماهر قبیله بود.  Big Hunter– شکارچی بزرگ – داستان قبیله ای بدوی است که مردم آن به دلیل خشکسالی همواره در حال مرگ بودند. رئیس قبیله برای شکار هر روز به خارج از دهکده می رفت…

در بازی بیگ هانتر شما در نقش رئیس قبیله که یک شکارچی بزرگ و ماهر است قرار می گیرید که باید با استفاده از سلاح های بدوی به شکار حیوانات عظیم الجثه ای همچون ماموت و یا کرگدن های عصبی بروید و با نیزه و دیگر سلاح های بدوی آنقدر به آنها بزنید تا از پا درآیند. رئیس قبیله شخصی باهوش و شجاع است و برای اینکه بتواند شکم تمام قبیله اش را سیر کند تنها به سراغ حیوانات عظیم الجثه و قوی می رود.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی لیگ استیکمن League of Stickman 3.0.3

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی لیگ استیکمن League of Stickman V 3.0.3

League of Stickman

شرح برنامه :

League of Stickman هیجان انگیزترین بازی اکشن مبارزه ای و ماجراجویی سال ۲۰۱۶ شناخته شده که در آن شما به ضرب و شتم دشمن پرداخته و برای نابودی آنها تلاش می کنید تا برنده نهایی در یک سری مبارزات طولانی شوید.در بازی لیگ اف استیکمن همچون بازی نبرد سایه ها (Shadow Fight) شما نمی توانید چهره و اندام مبارزان را مشاهده کنید و مبارزان تنها سایه هایی هستند که با همدیگر مشغول نبرد هستند. در این بازی شما در طول یک مسیردو بعدی  حرکت می کنید و نیروهای دشمن در طول مسیر به شما حمله ور می شوند.بر روی صفحه بازی چند دکمه تعبیه شده است که دو عدد از آن ها برای حرکت به سمت چپ و راست است، یک دکمه برای وارد کردن ضربات معمولی و چهار دکمه دیگر برای وارد کردن ضربات اعجاب انگیز تعبیه شده اند. سبک بازی به صورت سامورایی بوده و از همان حرکات و ضربات جهت مبارزه استفاده می شود. در بازی League of Stickman  در برخی از مراحل با توجه به دشوار بودن مبارزات باید به همراه تیم خود مبارزه را ادامه دهید چرا که تنهایی قادر به مبارزه با تعداد بالای هیولاهای نیرومند نیستید.