فهرست بستن

ماه: شهریور ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار Folder Mount Premium 2.9.11 – انتقال برنامه ها و بازی ها از حافظه داخلی به حافظه خارجی

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار

FolderMount Pro [ROOT] 2.9.3

انتقال برنامه ها و بازی ها از حافظه داخلی گوشی به حافظه خارجی

  به صورت کاملا کرک شده

FolderMount

شرح نرم افزار :

کمبود حافظه داخلی گوشی های همراه همواره یکی از مشکلات دارندگان و استفاده کنندگان از گوشی های موبایل بوده که پس از نصب تعداد معدودی نرم افزار و بازی حافظه داخلی گوشی پر شده و کاربران دیگر قادر به نصب بازی و نرم افزارهای بیشتر نخواهند بود چرا که به صورت پیش فرض برنامه ها بر روی حافظه داخلی گوشی نصب شده و در صورت انتقال فایل ها و دیتاهای مربوطه به صورت دستی برنامه قادر به خواندن فایل ها نخواهد بود و برنامه اجرا نخواهد شد.

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار گو اس ام اس GO SMS Pro Premium 7.13

دانلود آخرین ورژن نرم افزار گو اس ام اس

GO SMS Pro Premium 7.13

نرم افزار حرفه ای دریافت ، ارسال و مدیریت اس ام اس

نسخه پرمیوم و آنلاک شده

GO SMS Pro Premium

شرح نرم افزار :

GO SMS Pro Premium نرم افزاری قدرتمند و محبوب جهت مدیریت پیام و دریافت و ارسال SMS با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان می باشد.این اپلیکیشن با امکانات فراون و داشتن محیط کاربری آسان و بسیار جذاب و کاربر پسند ، شکلک ها و برچسب های متنوع و زیبا ، دارا بودن صندوق خصوصی برای پیام ها و … جایگزینی بسیار مناسب برای برنامه پیش فرض SMS گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد.

دانلود جدیدترین نسخه قاصدک V 2.3.0 – نرم افزار مجموعه هزاران پیامک برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن قاصدک V 2.3.0 – نرم افزار مجموعه هزاران پیامک برای اندروید

Ghasedak - قاصدک

شرح برنامه :

قاصدک ! برنامه ایرانی مجموعه هزاران اس ام اس فارسی در دسته بندی های متنوع که بصورت روزانه بر تعداد آنها افزوده خواهد شد. نرم افزار قاصدک کاملا رایگان بوده و شما می توانید با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود بیش از ۲۰۰۰۰ هزار پیامک را در قالب جوک،سرکاری، پ ن پ، سخن بزرگان، جملات ناب، پیام تبریک مناسبت های مختلف، اختیار داشته باشید و آنها را از طریق اس ام اس و  سایر نرم افزارهای پیام رسانی اندروید با دوستانتان به اشتراک گذاری کنید. شما حتی در حالت آفلاین قادر به مشاهده پیامک ها و استفاده از آنها خواهید بود.

دانلود جدیدترین نسخه EngWords – English words 4.3.2 نرم افزار اندروید یادگیری ۳۵۰۰ لغت انگلیسی

دانلود آخرین نسخه EngWords – English words V 4.3.2 نرم افزار اندروید یادگیری ۳۵۰۰ لغت انگلیسی

3500 EngWords English words

شرح برنامه :

EngWords – English words یکی از بهترین های اندروید برای یادگیری لغات انگلیسی می باشد، در برنامه  ۳۵۰۰کلمه در قالب اسم، فعل، صفت و اعداد ارائه و به گروه های ابتدایی، قبل از متوسط، متوسط و متوسط به بالا  تقسیم شده اند. شما در حین یادگیری کلمات می توانید تلفظ آنها را نیز بشنوید. مجموعه حاضر از کلمات منحصر به فرد هستند وکلمات مورد استفاده در آن برای درک گفتار و متون انگلیسی لازم و ضروری هستند. شما می توانید به چهار طریق شامل یادگیری، دیکته، آزمون و نوشتن کلمات را یاد بگیرید. همچنین لغات از طریق اعلانات برنامه که بوسیله شما قابل تنظیم است می توانند به شما آموخته  شوند.

دانلود برنامه اندروید آموزش زبان انگلیسی Fun easy learn (Learn English 6000 Words ) 4.9

دانلود آخرین نسخه اندروید یادگیری زبان انگلیسی

Fun easy learn (Learn English 6000 Words )  V 4.9

fun easy learn

شرح برنامه :

Fun easy learn روشی آسان و سرگرم کننده برای یادگیری زبان است، خواه بخواهید موسیقی کشوری را یاد بگیرید، در داخل کشورتان برای یک کمپانی بین المللی کار کنید، به خارج از کشور سفر کنید، و یا با یک شخص خارجی گفتگو کنید. این برنامه فرزندان شما را برای یادگیری هرچه سریعتر زبان تشویق می کند.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Walk Band – Multitracks Music 6.4.5 نرم افزار مجموعه آلات موسیقی

دانلود آخرین نسخه اندروید Walk Band – Multitracks Music V 6.4.5 نرم افزار مجموعه آلات موسیقی

Walk Band - واک باند

شرح برنامه :

Walk Band یک استودیوی موسیقی ( ابزار آلات موسیقی مجازی) سفارشی برای آندروید است. این برنامه شامل آلات موسیقی از جمله پیانو، گیتار، درام کیت، ماشین درام، باس، سینتی سایزر، ارگ ( کیبورد ) و غیره می باشد. همه ابزارها از صداهای واقعی ابزارهای موسیقی استفاده می کنند. شما می توانید ضربه های درام و آکوردهای گیتار را به ملودی پیانوی خود اضافه کنید.

شما می توانید با نصب برنامه واک باند موسیقی مورد علاقه خود را در هرجایی بوسیله تلفن همراه خود بنوازید. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ای برنامه پشتیبانی از صفحه کلید خارجی میدی از طریق USB است و بدین ترتیب شما می توانید میدی کنترلر کیبورد یاماها و رولند خود را به نرم افزار متصل کنید.

دانلود جدیدترین نسخه Vector Full V 1.2.0 بازی اندروید وکتور ( بازی پارکور )

دانلود آخرین نسخه Vector Full V 1.2.0 بازی اندروید وکتور فول

Vector Full - وکتور

نسخه معولی + نسخه مود شده با پول بی نهایت

شرح بازی :

Vector یک بازی هیجان انگیز برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد که در آن به عنوان یک دونده آزاد بسیار استثنایی که نمی خواهد توسط سیستم بازداشت شود شرکت خواهید داشت. بازی با نگاهی به جهان توتالیتر و حکومت دیکتاتوری باز می شود جایی که در آن آزادی چیزی جز یک رویای دور نیست. ما قلب دونده آزاد بسیار قوی است و شما به زودی آزادی را بدست خواهید آورد.

شما در حالی که توسط “برادر بزرگ” که تنها هدفش دستگیری و بازگردانی شماست تحت تعقیب قرار گرفته اید باید با استفاده از تکنیک های فوق العاده ورزش نینجای شهری – پارکور – بدوید و موانع را با پریدن، خزیدن و بالا رفتن پشت سر بگذارید.

دانلود جدیدترین نسخه Microsoft Remote Desktop 8.1.37.135 نرم افزار اندروید مایکروسافت ریموت دسکتاپ

دانلود آخرین نسخه  Microsoft Remote Desktop V 8.1.37.135 – مایکروسافت ریموت دسکتاپ

نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ ویندوز از طریق اندروید

Microsoft Remote Desktop - مایکروسافت ریموت دسکتاپ

به همراه آموزش استفاده

شرح برنامه :

Microsoft Remote Desktop نرم افزار رسمی مایکروسافت جهت کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق دستگاه های اندرویدی می باشد. شما با نصب برنامه مایکروسافت ریموت دسکتاپ بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود می توانید به کامپیوتر، لپ تاپ و منابع کاری خود به راحتی از راه دور دسترسی داشته باشید و تمامی قسمت های ویندوز، فایل ها، تصاویر، فیلم ها، نرم افزارها و بازی های نصب شده بر روی دستگاه PC خود از طریق گوشی و یل تبلت خود دسترسی کامل داشته باشید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Yahoo Mail V 5.7.1 نرم افزار یاهو میل

دانلود آخرین نسخه اندروید Yahoo Mail V 5.7.1 نرم افزار یاهو میل

Yahoo Mail - یاهو میل

شرح برنامه :

Yahoo Mail با طراحی زیبا، رابط کاربری ساده و آسان، حجم بسیار کم و سرعت بالا، خواندن، ارسال و مدیریت ایمیل هایتان را از طریق سرویس های ایمیل Gmail, Outlook ( Hotmail ), AOL, Yahoo برای شما از هر زمان دیگری آسان تر خواهد کرد. نرم افزار یاهو میل ۱۰۰۰ گیگابایت فضای ابری رایگان را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین دیگر نیازی به حذف کردن پیام هایتان نیستید.

دانلود جدیدترین نسخه Lookout Security & Antivirus 9.46.3 آنتی ویروس لوک آوت برای اندروید

دانلود جدیدترین ورژن اندروید نرم افزار Lookout Security & Antivirus V 9.46.3 آنتی ویروس لوک آوت

Lookout Security & Antivirus - لوک آوت

شرح برنامه :

Lookout Security & Antivirus را می توان از برترین برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای اندروید به شمار آورد این برنامه با بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از مورد اعتمادترین برنامه های امنیتی دنیای اندروید به شمار می رود.

لوک آوت بالاترین درجه ایمنی را برای گوشی شما در مقابل تهدیدات تلفن همراهتان، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن گوشیتان ارائه می دهد. با انجام ثبت نام با ایمیلتان در سایت Lookout.com، شما قادر خواهید بود تا گوشی خود را موقعیت یابی کنید، اطلاعات بکاپ گرفته شده خود را مشاهده کنید و گوشی و دستگاه اندرویدی خود را در هر زمان و هر مکانی از راه دور مدیریت کنید.