فهرست بستن

ماه: فروردین ۱۳۹۵


دانلود بازی اندروید منطقه دفاعی – Defense Zone 2 HD 1.5.1 به همراه دیتا

دانلود بازی منطقه دفاعی – Defense Zone 2 HD 1.5.1

به همراه دیتا

منطقه دفاعی - Defense zone 2 HD

 

بازی Defense Zone 2 HD یک بازی دفاعی با گیم پلی فوق العاده ، موسیقی بی نظیر و گرافیک خیره کننده می باشد.اگر شما تا کنون بازی های سبک دفاعی انجام نداده اید منطقه دفاعی یک بازی کاملا جنگی استراتژیکی می باشد که در آن شما سلاح های خود را در نقاط استراتژیک روی نقشه پیاده خواید کرد.در این بازی دشمنان قصد دارند از نقاط روی نقشه عبور کنند و شما نباید به آنها اجازه دهید تا به اهدف خود برسند شما برای این کار می توانید از سلاح های مختلفی که در طول مراحل بازی در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید و با امتیازات به دست آورده در طول هر مرحله اقدام به خرید و یا فروش و جایگزین کردن سلاح های خود نمایید.

دانلود جدیدترین نسخه اینسپایر لانچر Inspire Launcher Prime 16.3.0

 دانلود آخرین نسخه نرم افزار اینسپایر لانچر پرایم – لانچر کیت کت اندروید

Inspire Launcher Prime V 16.3.0

به همراه پلاگین Torch و Unread Counters

Inspire Launcher Prime - اینسپایر لانچر

شرح برنامه :

Inspire Launcher یک لانچر جدید براساس لانچر KitKat اندروید با ویژگی های جالب و قابلیت سفارشی کردن لانچر می باشد. انسپایر لانچر ترکیبی از ویژگی های عمده رایج ترین لانچرهای اندروید با برخی از ویژگی های IOS و ویندوزفون می باشد. این لانچر با رابط کاربری ساده و زیبای خود امکاناتی نظیر سفارشی کردن صفحه خانگی، سفارشی کردن آیکون ها و اندازه پوشه ها، تغییر اندازه و رنگ نوشته ها و متن آیکون برنامه ها و پوشه ها، تنظیمات پس زمینه با استفاده از رنگ های زیبا و همچنین تصاویر، قابلیت پنهان کردن آیکون برنامه ها، امکان محافظت از برنامه ها با استفاده از پسورد و … را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید PhotoFunia V 3.7.9 – نرم افزار افکت گذاری روی تصاویر

دانلود آخرین نسخه اندروید PhotoFunia V 3.7.9 – نرم افزار افکت گذاری روی تصاویر

PhotoFunia - فوتوفانیا

شرح برنامه :

نرم افزار  PhotoFunia  بهترین نرم افزار اندروید برای افزودن افکت های گوناگون بر روی تصاویر است. فوتوفانیا تنها در چند ثانیه افکت های کلاژی حیرت آوری بر روی عکس های شما ایجاد می کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و هر کسی می تواند براحتی از آن استفاده کرده و افکت هایی زیبا بر روی تصاویر خود بگذارد. کافی است تصویر مورد نظر را وارد نمایید، با انتخاب افکت مورد نظر و زدن دکمه  ok نرم افزار بطور اتوماتیک تصویر شما را ویرایش می کند. نرم افزار فوتو فانیا عکس های شما را بر روی پوستر های تبلیغاتی، جلد کتاب ها، دیوار ساختمان ها و مکان های معروف و موزه ها قرار می دهد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید مرورگر Habit Browser V 1.1.67

دانلود آخرین نسخه اندروید مرورگر Habit Browser V 1.1.67

Habit Browser هبیت براوزر

شرح برنامه :

تا کنون چند مرورگر معروف نظیر، اپرا، فایر فاکس، کروم و دلفین را برای کاربران گرامی ارائه نموده ایم که هر کدام ویژگی منحصر به خود را داشته اند. در این قسمت قصد ارائه یکی دیگر از مرورگرهایی را داریم که مورد رضایت بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان می باشد، نام این مرورگر Habit Browser است که وبسایت ایرانروید جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما گذاشته است که در وبگاه گوگل پلی تاکید زیادی به قابلیت های آن امکانات شخصی سازی آن شده است به گونه ای که محیط و آیتم های آن را همانگونه که می خواهید و به سلیقه ی خود می توانید طراحی کنید. هبیت براوزر تمامی امکانات مرورگرهای مشهور را در خود دارد و آنچه این مرورگر را از سایر مرورگرها متمایز می سازد امکان جدیدی است که برای این مرورگر در نظر گرفته شده است و آن منوی سریع و زیبای این مرورگر است که جهت دسترسی به تمامی بخش های آن تعبیه شده است و تنها با یک کلیک می توانید به تمامی آیتم های آن دست یابید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی DomiNations 3.7.370 – سلطه ها

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی استراتژیک آنلاین DomiNations V 3.7.370 – سلطه ها

DomiNations دامینیشن

شرح بازی :

بازی حماسی DomiNations سلطنت– یک بازی فوق العاده با داستانی منحصر به فرد و در سبک بازی های استراتژیک است که توسط طراح بازی های افسانه ای یعنی برایان رینولد یا همان NEXON M Inc طراحی و ارائه شده است. در این بازی شما باید با انتخاب ملت خود از میان بزرگترین تمدن های جهان از جمله چین، کره، ژاپن، بریتانیا، آلمان، رومانی و فرانسه آن را رهبری کرده و پیش ببرید و بر دشمنانتان غلبه کنید تا پیروز نهایی شوید و به فرمانروای تمام دوران بشریت از عصر حجر گرفته تا عصر فضا تبدیل شوید. در همین راستا باید شهری را بنا نهاده و آن را تبدیل به مرکز فرماندهی خود سازید تا ارتش خود را در آنجا آموزش و قدرت دهید تا به جنگ با فرماندهی های پر قدرت رقیب بروید و در نهایت خود تبدیل به حاکم سیاره ی زمین شوید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید نرم افزار APUS Launcher-Small,Fast,Boost 2.1.1 – اپوس لانچر

دانلود آخرین نسخه اندروید نرم افزار

APUS Launcher-Small,Fast,Boost V2.1.1 – اپوس لانچر

APUS Launcher - اپوس لانچر

شرح نرم افزار :

APUS Launcher با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان جزء پرطرفدارترین لانچرهای وبسایت گوگل پلی برای دستگاه های اندروید است. اپوس لانچر با صدها تصویر پس زمینه، صدها تم و آیکون زیبا و نیز صدها تصویر پس زمینه و آیکون های متنوع دیگر که هر هفته منتشر می شود محیط دستگاه اندروید شما را برایتان جذاب تر می سازد. لانچر اپوس حتی گوشی های با قدرت پردازندگی کند و حافظه کم را نیز سرعت بخشیده و استفاده از آنها را برای شما لذت بخش می سازد.